Najlepiej oceniani krolowie polscy

Najlepiej oceniani krolowie polscy Autorzy Steven Levitt i Stephen Dubner są ekspertami w tym. Na przykład, jedno z pytań, na książce kurtce Freakonomics jest „Dlaczego dilerzy nadal mieszkają ze swoimi mamami?” To pytanie pierwsze podkreśla, co już wiemy (a przynajmniej podejrzany), że handlarze narkotyków są bogate, gwałtowne i buntowniczy. Następnie otwiera się luka wiedzy, a mianowicie: dlaczego ktoś, kto jest bogaty, brutalne i zbuntowaną chcą żyć z matką? Inspirując naszą ciekawość, luka ta sprawia, że ??chcemy czytać książkę (co stanowi dlaczego ponad 4 milionów egzemplarzy nim zostały sprzedane).

Oto jak ta teoria Gap ciekawości mogą być stosowane do planowania nasze lekcje. Aby rozpocząć lekcję, może najpierw wywołać pomysł, że nasi uczniowie już wiedzą, a następnie zwrócić uwagę na coś związane, że nie wiem. Weźmy, na przykład, następujące przykłady:

5 klasie Nauki fizyczne

Co uczniowie już wiedzą: „Kto lubi nurkować w wodzie podczas pływania?”

Co nie wiedzą: „Ja też, ale mogę też chodzić po wodzie Czy ktoś wie jak to zrobić.?”

9 klasy fizyki:

Co uczniowie już wiedzą: „Kto zauważył, że opony wyglądają bardziej płaska, gdy jest zimno na zewnątrz?”

Co nie wiedzą: „Dlaczego jest to, że Skąd powietrze iść?”

10 klasie Geometria:

Co uczniowie już wiedzą: „Wiemy, że trójkąt jest złożony z trzech stron.”

Co nie wiedzą: „Czy wszystkie trzy boki trójkąta dokonać ważnego Dlaczego lub dlaczego nie?”

10 klasie World History:

Co uczniowie już wiedzą: „Jak wiecie, USA walczył Hitler i Niemcy w czasie II wojny światowej, a wojna rozpoczęła się w 1939 roku, kiedy Niemcy zaatakowały Polskę.”

Co nie wiedzą: „Dlaczego zajęło na USA jeszcze dwa lata do wypowiedzenia wojny Niemcom?”

R wobec angażowania naszych uczniów,

William

http://www.lulu.com/alastingwill

Byłem w sektorze edukacyjnym od ponad 7 lat, zarówno w tradycyjnym systemie szkół publicznych i świata jachtów szkolnego.Przez pierwsze kilka miesięcy mojej karierze nauczycielskiej były niezwykle trudne, ponieważ miałem złe zarządzanie klasie i mój przełożony zachęcił mnie do poszukiwania innych możliwości rozwoju. Metodą prób i błędów odkryłem system zarządzania klasą, które zakończyły się wielkim sukcesem; moi uczniowie byli w stanie wykonać co najmniej dwa poziomy stopień wzrostu rocznie, które Uczyłem ich, a ich wyniki testów były średnio cztery razy tak wysokie, jak wyniki testów powiatu głównej! Z powodu mojego sukcesu jako nauczyciel, został awansowany na pozycji lidera w szkole. Pozycja ta pozwoliła mi trener i wpływów ponad 30 nauczycieli wobec pomyślnych rezultatów. Moja szkoła została wyznaczona tytuł Distinguished 1 akademickim School, jeden z najwyższych wyróżnień, które mogą być zapewnione publiczne szkoły czarterowe.

Wpis zawdzięczamy