Najwazniejsi krolowie polscy

Student Engagement- Gap Theory ciekawości

W jaki sposób możemy zapalić ciekawość naszych studentów o treści akademickiego uczymy? W 1994 roku, ekonomista behawioralny Carnegie Mellon nazwie George Loewenstein opublikował espousing teorię ciekawości. Według Loewenstein, ciekawość jest, gdy czujemy się lukę między tym, co wiemy i co chcemy wiedzieć.płyty granitowe Ta „luki w wiedzy” powoduje ból jak swędzenie. Jak każdy inny swędzenia, czujemy się zmotywowani, aby złagodzić ten ból – tylko w tym przypadku przez wypełnienie luki z wiedzy.

Jeśli kiedykolwiek oglądał dobrą przyczepę, a następnie czekał w kolejce bilety długo, aby być jednym z widzów, to nie czułem swędzenie. Jeśli kiedykolwiek kupił paczkę kart koszykówki i miał nadzieję, od jednego z graczy All-Star, a potem możesz się swędzenie. Jeśli kiedykolwiek przerzucony do wielu stron w książce choose-your-Adventure, aby zobaczyć, jaki rodzaj alternatywnego zakończenia można dostać się, a potem miałeś że grzybica.

Loewenstein twierdzi tworzenia że grzybica nie jest tak proste, jak zadawać pytania. Oznacza to, że ciekawość pierwszy wymaga pewnej wiedzy tła. Na przykład, prosząc piąty równiarki jak wziąć pochodną funkcji nie generują żadnych odsetek; normalny człowiek w tym wieku nie wystarczy wcześniejsza wiedza w celu wypełnienia luki między tym, co on / ona wie i koncepcji, które się uczy. Im więcej wiemy, tym bardziej chcemy wiedzieć. Te dni, spędzam sporo czasu śledzenia nominację Republikanów Prezydencki. Choć wiem dużo na temat kandydatów i ich poglądów, I nadal śledzi każdą debatę, ponieważ stan liderem nadal wahają się między kandydatami i nie ma wyraźnego zwycięzcy. Pomyśl o swoich ulubionych witryn, te, które odwiedzasz na co dzień: oni narazić na nowe tematy lub pogłębić istniejące wcześniej baseny wiedzy?

Aby zapalić ciekawość, musimy najpierw otworzyć luki pomiędzy naszym istniejącej wiedzy i nowej, dziedzinie okna pozbud gdynia związanej.
Wpis zawdzięczamy